CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

11 December 2012

Terharu denganmu

Assalamualaikum..

Pagi tadi terharu sangat sebab bangun-bangun tengok dah ada Nasi Kerabu, kuih muih atas meja..Encik abang saya dah belikan awal-awal sebelum dia pergi kerja..terima kasih..terharu sangat.. memang saya kurang berdaya nak menapak membeli makanan pagi, tengahari mahupun malam. Nak masak, gas habis tak topup2 lagi.. terima kasih abang.. saya maafkan awak kerana minum air anmum materna saya sampai licin.. (dia ingatkan saya buat hot choclate untuk dia.. sampai licin minum...hehehe sedap katanya. Aku jugak yang jenuh nak habiskan segelas tu.. :)

2 comments:

Kak Aya said...

salam kenal...kak aya yang baru je 13 minggu preggy ni pun dah terasa tak larat nak aktif-aktif sgt.

SoalHati said...

salam perkenalan juga kak :) oh, tahniah akak pun mengandung..nak masuk anak ke3 kan? inshaAllah, semoga kuat dan diberi kesenangan n kesabaran oleh NYA melalui fasa ini :))

.I ♥ Khat.




Grab A Button