CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

.Tetamu Istimewa.

02 October 2010

Pengantin Jepun:)

Alhamdulillah, tengahari tadi berjaya juga pergi kenduri sahabat aku masa SHAMS dulu, Liyana Safra binti Za'bar. Entah angin apa yang datang, bonda aku tiba-tiba bertegas tak nak bagi aku pergi kalau sendirian dari Kemasik ni. Of course la anakmu ini sendirian, anakmu inikan masih bujang.. hehe~ 2 3 kali minta permission nak pergi sendiri & jumpa Izzah di rumahnya, bonda tetap bertegas. Akupun mula tak sedap hati. Kalau mak pesan lain macam tu, kadang-kadang as the only daughter, akupun tak nak menyusahkan hati mak aku. Aku juga percaya akan 'mother's instinct' huhuhu~ ku akur. Alhamdulillah akhirnya aku berjaya juga pergi sebab Musafirah Amani dan suaminya ajak aku pergi sekali.. i know you all berdua kesiankan i kan?kan? hehehe~~

In short, rasa happy sebab dapat penuhi jemputan sesama Muslim, apatah lagi sesama sahabat:) Walaupun masa jumpa Lily, Lily tengah make up, tapi aku tetap suka:) Semoga perkahwinan Lily berkekalan, bahagia sentiasa walau apa jua diduga:) Terima kasih Hayyi, Musafirah Amani dan Izzah Ulfah juga:))

Akhirnya reunion jugak budok2 sheikh..di luar majlis kahwin. Tepi jalan yang jam!:)

Walaupun ramai yang memerhatikan kami..kami tetap maintain comel di situ hehe

Izzah Ulfah yang akhirnya datang sendirian. Tak apa, hopefully next year kamu berdua pula ;))

 Ala tomei tomei

Masa ni dah persalinan kedua.
Tapi aku sampai tu, 
tak dapat nak tengokpun baju 1st 
yang Raja Shahirah design..
Nampak sekilas pandang je huhu~

Terima kasihlah kat Puan Zaatil dan Tobib 
yang snap pic banyak-banyak:) 
Mohon tepek kat blog ya hehe~

3 comments:

Nurul 'Izzah said...

Ameen Ya Rabbal 'Alameen.. ^_^

Liyana Safra Zaabar said...

salam, thank u so much u all sbb mari.best sgt jumpa kawan2 sheikh, tersergam indah metropolitan ilmu,dikelilingi flora yg menghijau.shams mmg takkan luput dlm ingatan. sori sgt2 lily kalut mase tu, lupe nok wi hadiah,nanti kita jumpa2 k! thanks again

dorrysweetie said...

blog walking..hehe


.I ♥ Khat.





Grab A Button