CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

.Tetamu Istimewa.

01 November 2010

Rezeki...datanglah yang berkat:)

Assalamualaikum geng-geng semua? Apa khabar?

Whoooaaa...lama majnun aku tak update blog. Laptop mak aku still problem network. Dah hantar kedai, katanya kalau repair semua sekali, sekali dengan mother boad rosak, ada dalam 700! Huhuhu~ tersangatla kering sekarang ni..

Baru ni plak Kassim Selamat aku dilanggar lari. Dalam hati Tuhan saja yang tahu betapa remuknya hatiku tatkala melihat Kassim tertoreh panjang sekali.. Lepas tu siap kemek 2 pintu. Aku parking elok elok je..Siap ada 2 parking kosong kat tepi..macam mana la dia masuk parking...betapa 'celo bolo'nya pemandu lelaki itu! Betapa teruknya sebab dia lari dari mengakui kesilapan!!! Huhuhu~ Ya Allah....Dah doa banyak2 dah selaku hamba yang dizalimi :(( Abah kata nak repair tu kena dalam 300-400..:( Hold dululah..

Bulan ni juga bulan service kereta..Ai, nak repair lagi, nak service lagi..I'm broke! :(( Allah, murahkan rezeki aku dengan rezeki yang berkat. Aameen..

Oklah, sampai di sini je dulu ya. Ni menumpang online di rumah Acu Srikandi:) Lepasni nak ke Paka dengannya. Nak beli sikit lagi barang2 untuk Concert & Graduation Day SRK :) Dekat dah..hari sabtu depan. 13 November 2010. Semoa Allah permudahkan urusan..Sekarang ni mengajarpun sampai 10pagi je. Rehat hal an hour. Lepas tu berjoget je kerjanya :P Haha..tak lah berjoget je, ada nasyid, tarian melayu cina india, lakonan, sajak, dan macam-macam lagi:) Aku seronok handle semua tu dengan teachers di SRK:))
 

2 comments:

Khair said...

tiap-tiap yg sukar disusuli dengan kemudahan....

SoalHati said...

harap2 begitulah. terima kasih:))


.I ♥ Khat.





Grab A Button