CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

14 May 2011

Sekuat kesabaran

Seingat aku, kali terakhir aku kena tumbuk dan dibelasah, masa zaman aku kecik2 dulu. Bergaduh adik beradik. Biasalah tu masa tu. Tapi tadi baru je aku kena tumbuk diwajah 2 kali..lalu ditolak hingga jatuh ke lantai.. Terduduk aku. Sedih. Semua ini ujian untuk aku. Banyaknya dosa aku yang lalu. Moga ujian sebegini menghapuskan dosa2 lalu dengan sekuat kesabaran yang aku kumpulkan.. Allah........

4 comments:

cintaMuhammad said...

ALLAHU ALLAH.. knape 'ain..? bertabah ye shbt, ju rindu 'ain..

SoalHati said...

doakan ain selalu ye ju... ingat ju juga. ju kat ne skrg?

cintaMuhammad said...

ju d shah alam.. klu turun KL singgah la 'ain.. ALLAH.. speechless, xtau nk tny ape kt 'ain bila baca entry yg ni.. ALLAH wa Rosuluhu ma'ak habibty, daaiman insyaALLAH~

SoalHati said...

ju kerja kat shah alam? ainpun tak tahu nak kata apa... pasrah aje apa yg berlaku..tak sangka kena macam tu huhu~ tapi skrg dah ok dan berdoa perkara tu tak berulang kembali. AAmeeennn

.I ♥ Khat.




Grab A Button