CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

17 May 2011

Rasulullah suruh latih anak solat sejak usia 7tahun:)

Semalam masa nak solat zohor, akupun ajak esya solat sekali. Memang selalu kalau dia ada, bila nak solat aku panggil dia solat.. Selalu dia duk kejap je kat sebelah lepas tu mama dia ambil:) Tapi semalam rasa sangat nak pakaikan telekung tu kat dia. Mula-mula ingatkan dia akan buang cepat-cepat.. budak-budak kan.. takut rimas. Ajaibnya bila aku sarungkan tu, dia jadi 'tawaduk' semacam je. hahaha~ lawak sangat sangat sangat. Memang aku sakit perut tergelak dengan kak ipar aku. Dia tunduk je, malu-malu..sopan-sopan gitu. Gaya ala orang tengah fokus dan khusyuk nak solat heheheh~

masa mula2 pakai..mata tunduk je
lihatlah. org panggilpun buat tak tahu je

rukuk
maca alfatihah kot ni hehe
ololo

kat kepala tertonjol sebab lupa nak buang sepit rambut dia
ha..dah buang dah. comel sikit:)
solat duduk macam tokwan hehe
moga kita jadi hamba yang solehah:)
sayang esya lillahi ta'ala
benar-benar penyejuk mata dan jiwa
ai seriusnya

after solat?? heheh
air sembahyang dah batal sebab esya terken*** hehehe

1 comment:

Langit Pertama said...

Alalala... Comeynyer dia...
Smoga Esya akan jadi wanita solehah dewasa kelal.. >_<

.I ♥ Khat.




Grab A Button