CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

.Tetamu Istimewa.

31 July 2010

D.O.A

Assalamualaikum.

Something bad happen again... Allah. Hanya kepadaMU aku mohon kekuatan hati dan perasaan untuk menghadapi situasi2 yang kritikal ini. Ketidakstabilan emosi bila2 masa sahaja mudah terjadi. Saat perasaan marah datang, aku cepat berundur. Ambil wudhuk dan menunaikan solat. Allah....betapa aku terasa berat dengan ujian2 sebegini...Aku mohon agar ujian sebegini pantas berakhir:( Aameen Ya Allah. Aameen....Maafkan aku kawan2 kerana aku tak berterus terang di sini. Setiap daripada kita pasti ada kisah yang amat sulit untuk dikongsikan. Tapi meluahkan sebegini cukuplah untuk mengharapkan doa2 mustajab dari kawan2 agar Allah beri aku ketabahan. Terima kasih kawan2 (T-T)

**********
"Berpenat lelahlah kerana sesungguhnya kesenangan itu selepas kepayahan. Jangan berduka cita kerana hidup ini meletihkan,sebab demikianlah hidup ini diciptakan "
-Imam Syafie-

2 comments:

Anonymous said...

tabahkan hati ain...semoga Allah sentiasa bersamamu..insyaAllah keresahan akn berlalu

SoalHati said...

terima kasih..siapa ye ni?


.I ♥ Khat.





Grab A Button