CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

14 November 2009

Pertama kali

Assalamualaikum
Pagi ni macam biasa, hujan turun tak berhenti2. Tapi taklah lebat sangat. Jemur kain macam biasa, kemas2 rumah, lepas tu buat breakfast! Tak tahu kenapa, pagi ni bangun tak rasa lapar macam biasa hehe. Tu yang boleh masak lambat2 tu. Lagipun orang umah semua ketiduran lagi. Aku je berjaga. Adik bongsu aku plak dah pergi latihan drama awal2 pagi tadi. Jadi tak gaduhla nak masak...
2 3 kali pergi dapur tapi patah balik. Haha teruk betul. Tetiba confuse nak masak ke tak nak masak. Semenjak ada kedai makan baru buka sebelah rumah ni, berat hati semacam je nak masak :P Apatah lagi kedai tu beroperasi awal pagi sampai petang. Kalau yang sebelah kiri rumah aku ni, mula berniaga sama dengan kedai mak aku.
Last2, aku masak jugaklah. Malas nak bersiap2 & menapak ke kedai tu... dan inilah hasilnya....Resipi orang malas! hahaha

Cokodok aka jemput2 + kari ayam + teh'o kurang manis

Sebenarnya........inilah 1st time aku masak gulai kari sendiri..percaya tak? :)

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button