CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

.Tetamu Istimewa.

17 August 2009

Hari-hari terakhirku di SKSP

Subjek yang diajar :)

Masa ajar Iqra'- Bakpe Damia.... terkejut tengok ustazah amik gambo dier hehe Ni anak murid yang kelakar.. Cakappun style orang tua skit. hehe

Anak murid usaha jugak nak ingat 17 dalam bahasa Arab :) Chayyok Aida! Akhirnya berjaya jugak dapat 2 batang pensel & sharpener :)


Bergaya dan lancar sungguh sebut wahid ila 'isyrun... :)

Harith Danial duk rewind balik nak ingat 'tis'ata wa 'isyruna'.. Kawan2 sekeliling bukan main lagi duk nyakat dia..

Saat aku hendak meninggalkan sekolah huhuhu....

Cenderahati tak seberapa dari "Ustazah 'Ain" untuk anak2 murid yang disayangi... :(

Ajar Al-Quran setiap hari setiap pagi.. Sangat suka!

Dengan hero2 kelas 1 Al Bukhari

Student yang sangat manja tapi menurut kata :)

Wajah2 yang mula kurindui....

I really love this class!

Bila lagi saya dapat rasa buat lesson plan? Walaupun kena tulis in arabic...dengan tulisan jawi yang sangat hodoh, tapi saya sangat enjoy! :) Maaf kak Mizah..Saya rasa saya mencomotkan buku rekod akak....

My Schedule... tak guna dah la..sememangnya satu kenangan

Assembly terakhir.. Paling lama sebab ada pengisian nak menyambut Ramadhan

Dari gelap.......

Sampai terang benderang..Memang cikgu2 mengadap 'doktor pagi' sungguhla..sebab tu kot ramai cikgu tak nak bahagian depan sekali. Akhirknya. akulah yang memenuhi ruang kosong itu. Best jugak sebab dapat duk sebelah PK yang sangat ramah & suka bagi tazkirah kat saya :)


Dah penat & bosan dah budak2 ni hehehe

'Asma' dan Aina..Aina paling rajin baca iqra'! Setiap kali sampai je kelas pra, Aina mesti datang & cop nak mengaji dulu :)

Keceriaan anak2 1 Ar Razi

Faiqah- Affaf- 2 orang ni selalu sangat berlumba-lumba siapkan kerja sekolah!

Syafiq- Ammar- Azizi- Aiman

comeyyy

Cuba baca nama saya betul2... huhuhuhu

Syarifah Aqilah duk tekun baca Iqra' :)

Khusyu'nya wat latihan bahasa Arab

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button