CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

17 August 2009

...

Assalamualaikum..
Hari ni soalhati rasa hati soalhati benar2 diduga.. Mula dari dalam kelas tadi, dapat sekeping sms, terus hati rasa semacam.. Ya Allah.. Soalhati cuba cover. Tak nak dek hati yang tak tenang ni, anak murid kena tempiasnya.. Tak profesionallahkan.. Kesian budak2 yang tak ada kena mengena pun dalam hal ni.

Malam, masa duk tolong2 mak kat kedai, ada 1 peristiwa lagi yang berlaku. Juga memberikan rasa yang sama sepertimana rasa di dalam kelas siang tadi.. Ya Allah.......
Nak meraung rasa.. Tapi tak ada tempat dan tak punyai masa.. Alhamdulillah Allah sibukkan diri ini dengan membantu mak di kedai. Ramai sangat pelanggan hari ni memandangkan jiran2 kedai tutup... Warong Kak Ma je yang beroperasi. Ya Allah..mujur aku busy kat kedai...kalau tak..tak tahulah macam mana nak cover rasa hati ni sekarang.............. ToT

♥ Baru balik hantar Akuz pergi bustop kat petronas kerteh. Semoga Akuz selamat tiba dan Allah berikan dia ketenangan hati...jaga diri ye Kuz!

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button