CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

29 June 2009

Tagged by AMAL

1) Bekas kekasih saya
-entah mana pergi hahaha x delah. gurau jer.
2) Saya sedang mendengar
–Lagu2 korea yang saya suka :)
3) Mungkin saya patut
–lawan perasaan nak sambung tidur ps subuh... perasaan ke? hehe
4) Saya suka
–me'reka' masakan
5) Sahabat-sahabat saya
-Sentiasa ada walau apa jua keadaan saya
6) Saya tak faham
–Macam mana ex-roomate saya boleh suka lagu tamil hehe
7) Saya kehilangan
–Kerajinan untuk melipat kain
8) Ramai yang berkata-"anda comel"
-biasa je..terima kasih. Tapi ada kata lebih dari tu hahahaha haktuih!
9) Cinta itu adalah
–boleh diumpakan bagai makan sambal belacan. walau pedas hingga mengalir air mata masih mahu dimakan jua... hahaha ketagih cerita erra la ni...
10) Di suatu tempat, seseorang sedang
–merenung masa depan (saya la tu)
11) Saya akan cuba
–buat orang sekeliling rasa selesa dengan saya
12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud
–tiada penghujung
13) Telefon bimbit saya
–sony ericson k50i pemberian abah. Abah menang main golf time tu :)
14) Bila saya terjaga
–terus tengok jam, alhamdulillah, terjaga subuh.
15) Saya paling meluat
–orang tuduh tanpa usul periksa
16) Pesta/parti adalah
-tempat yang saya tak berapa suka nak pi
17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui
–ikan yang adik saya dapat masa dia memancing. Perut dia kembung sangat tapi dia kecik je. Comel sungguh.
18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah
–Zaman sekolah menengah. Banyak putaran roda kehidupan berlaku pada zaman ini.
19) Hari ini
–saya berpusa bersama emak :)
20) Malam ini saya akan
–kerja buat air macam biasa dan siapkan design Tinta Advertising.
21) Esok pula saya akan
–Lalui kehidupan dengan harapan tomorrow is much better than today
22) Saya betul-betul inginkan
–gathering keluarga belah mak saya
23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
–Yeay! tak gelupas. Terimakasih Tia Amelia hehehehe
24) Pusat membeli-belah atau arked permainan
-Ikut je mana family bawak pi... Tak kisah
25) Makanan Barat atau Jepun?
– Dua-dua i suka
26) Bilik yang terang atau gelap?
–Terang! Tak suka hidup dalam kegelapan
27) Makanan segera adalah
–tak makan sangat. Nanti dapat CB hehe
28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang
-Badi, tolong beli susu cair eh?
Nak tag sape? Anda yang baru je habis baca posting ni.. Jawab eh???

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button