CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

03 May 2009

Tugas diteruskan...

Assalamualaikum.....

Kejap lagi nak berangkat pulang ke kampus. Bas jam 2petang. Mungkin lebih-lebih sikit sampailah agaknya. Maghrib kot sampai Greenwood. Lepas tu terus ke rumah generasi, ambil AEY dan broom-broom ke kampus! Ya Allah, lindungi aku dan hamba-hambaMU.

Tadi Izzah Ulfah sms, bagitau nama aku tak ada pun dalam senarai penghuni kolej sem 3 ni. Huhu nampaknya kena dengarlah bebelan orang opis.. Haritu depa dah call tanya bila grad. Aku cakap sem3. Jadi, salah akukah bila namaku tiada? Mesti nanti depa main campak je aku kat mana-mana. Tak kisahlah. Tapi kalau boleh, bawah-bawah dah la ye. Dah final sem, takkan nak letak kat level 3 & 4 lagi..huhuhu....

Oklah, need to go. Tak siap lagi berkemas sebenarnya. Semangat nak kembali ke kampus kurang berkobar-kobar... Entah mengapa..... 'Ain! 2 months to go!

Baaassssyyyaaaakkkk!

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button