CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

09 May 2009

Abang, khas untukmu



Selamat Hari Lahir juga buat Izzah Ulfah yang ke 24.
Ucapan? Dah ucap dah.... ;)

2 comments:

'izzahUlfah said...

wah2.. sungguh colourful font2 itu :P

Terima kasih sekali lagi di atas pemberian yg bermakna itu =) Awak sokmo bg benda yg susah saya nak lupa huhu. Kamsahamida.. Dlm banyak2 hadiah, hadiah penyepit rambut bentuk butterfly tu la hok sokmo saye guna hehe. sungguh berguna dan bermakna.

waa tiba2 rasa sangat terharu (ngokngek je :P)

♥Cahaya Mata Kemuliaan Agama♥ said...

awokpun bagi lah benda yg sy payoh nok lupe. hehe~ orang kate wat u give, u get back! tapi sepit rambut butterfly dakyohla, takde maknanya heheheh~

saje jelah, tak kisahlah,,, terima aja. (mcm2 betul2 tuntut pembalasan! teruk betul!)

sy suka cari adaih yg unik..sokmo payoh skit nok jupe tapi finally ada.. hehe..

yg penting, dapat gembirakan n bunga2 kan hati kamu hehehe

.I ♥ Khat.




Grab A Button