CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

.Tetamu Istimewa.

08 April 2009

Tag from Ummi & 'Alyaa-Hajat

10 wishes during my birthday.. boleh dapat ke kalau wish ni? Birthdaypun dah lepas..
1) Tiada kejadian buruk berlaku.
2) Saya sihat walafiat
3) Allah berkati umur saya selama ini4) Wish dari semua yang mengenali dan menyayangi. Paling awal paling suka!
5) Surprise yang best! Tak nak melampaui batas-batas surprise hehe.
6) Makan masakan mak yang paling special!
7) Family raikan
8) Peluk cium mak, abah, wan, adik beradik + kak ipar
9) Hadiah yang unik. Suka hadiah yang boleh saya gunakannya berpanjangan. Hehe bukan sekadar hiasan.
10) Cheese cake! Ory punyer.. kat ‘Resipi Rahsia’ ada jual! Hehe..tak gemar sangat makan kek. Tapi kalau cheese kek, masyaAllah….

Nak forward tag ni kat sape ye? Wish ke 11, tak nak forward tag ni..haha boleh tak, boleh tak? Terima kasih Ummi & 'Alyaa. Anda berdua boleh prepare la ye untuk hari lahir saya yang ke 25 nanti. Hahaha… inshaALLAH.. ish, 25??? Dok cayye wasse…

Nak kongsi sikit sambutan hari lahir yang paling best sepanjang hidup aku. Masa tu usia ku nak masuk 18tahun. Sepanjang 5tahun sebelum tu tak sambutpun birthday bersama keluarga, sebab 5tahun tu duk asrama huhu.. bila tiba hari lahir ke 18, aku dah kat rumah masa tu. Menganggur sebelum dapat masuk matrik. Hehe.

Kebetulan ada kenduri keluarga tok saudara aku. Jadi semua ahli keluarga, saudara mara sebelah mak berhimpun di rumah aku setelah makan nasi minyak di sana. Rumah aku dekat je dengan rumah tok saudara tu. Jadinya, aku dan mak dah plan nak sambut bersama saudara mara. Mak beli 2 kek! Macam nak cover 5 tahun tak sambut birthday je. Tapi patutnya 5 bijik la mak..sebab 5 tahun! Hahaha..

Seronok sangat sebab dapat sambut dengan ramai insan-insan tersayang masa tu.. Istimewa sekali, ada bacaan doa selamat dari wan ku dan semua sanak saudara meng’amin’kannya. Owh, saya sangat terharulah waktu tu. Walaupun dimarahi saudara mara sebab tak inform awal-awal ‘ Hari Jadi Nurul ‘Ain sudah tiba, sila datang membawa hadiah’~macam Ahmad Albab je… tapi takpelah.. surprise jugak ni! Surprise dari birthday girl. hehehe

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button