CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

02 February 2009

Ini bukan anak saya

Adib Hazril baru bangun tidur...

Telatah Adib Hazril..

Macam dalam majalah PA MA tak? kih3..kalau mak tahu posting macam ni, mesti mak kata ''galoknyer kak in..''

Hehe saje je buat gempak sikit..memang ni bukan anak sayapun. Ni anak saudara kak ipar saya. Namanya Muhammad Adib Hazril. Panggil Adib. To Adib Hatim, jangan kembang hidung ye hehe.. Haritu masa balik berkesempatan pergi rumah kakak kepada kakak ipar. Dia ada 2 orang anak. Aku suka sangat main dengan anak-anak dia. Sebab muka cute sangat..huhuhu..kat rumah tak ada anak kecil nak main. Jadi memang suka sangat bila dapat pergi sana :) Ada kan kata2 yang aku tak pasti dari siapa, yang bila tengok muka budak kecil, dapat pahala...ye tak? kalau silap betul kan ye. Apapun, memang budak kecil ni penyejuk hati. hilang ketensionan ku kalau dapat peluk cium mereka ni....

6 comments:

LiyanaSafraZaabar said...

ade gaye doh tu

MofiR said...

dah x lama dah tu...

:))

MUHAMMAD ADIB BIN HATIM said...

Erm.. cute nye budak tu, macam adib hatim masa kecik2. hahaha.. nama pun adib...

Cahaya Mata Kemuliaan Agama said...

Ee...dah warning dah jangan nak perasan. perasan jugak akhirnya adib ni ;p yela, mase kecik je cute. hahaha

mofir,
doakanlah. ;p

lily,
gaya mende? hehehe..

MofiR said...

dia nie memang suka perasan...
x boleh nk buat mcm mana dah...
haha...

ain,
smoga dipercepatkan jodoh tu...
ameen...

Cahaya Mata Kemuliaan Agama said...

mofir,

amboi, terang terangan doamu untukku..
kwang3....
tima kasihlah..
moga jodoh datang pada WAKTUNYA

.I ♥ Khat.




Grab A Button