CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

03 February 2009

Ikon Multimedia?

Baru-baru ni aku dapat 1 award yang tak pernah dijangkakan. Ikon Multimedia. Award ni dari societyku. Entahlah, tak rasa banggapun. Kenapa? Sebab aku rasa aku tak layakpun terima tittle IKON tu...tambah lagi dalam bidang 'MULTIMEDIA'. Aku tengok dalam ramai2 yang ada, ada lagi yang lebih teror dan menjadi ikon kepada diri aku sendiri. Tapi aku pula yang terpilih. Selepas pada penganugerahan itu, ada beberapa orang junior datang bertanyakan itu dan ini. Ada juga yang mohon aku tunjuk ajarkan kepada mereka mengenai dunia multimedia ni. Haiisshh.... berat rasa tanggungjawab. Sebab aku tak teror pun. Aku just mahir sikit dalam 2 3 perkara je dan aku memang usaha kuasai 2 3 perkara tu. Manakala yang lain, aku belum belajar lagi. Bagamanakah? Nampaknya selepas mendapat tittle ini, aku mesti berusaha belajar dan terokai serta kuasai lebih banyak lagi perkara berkaitan multimedia. Sungguh, aku bukanlah sehebat yang disangka. Mungkin kerana aku sering diminta untuk menyediakan multimedia presentation, maka aku terpilih untuk menerima anugerah itu. Walhal apa yang aku hasilkan, basa-biasa saja. Orang lain jauh lebih hebat! Apapun, Terima Kasih. Aku hanya anggap ia sebagai satu tanda mereka ingin menyampaikan rasa terima kasih mereka kepadaku. Itu saja.

2 comments:

SpEkmATaKu said...

sy pn rase layak ain dpt
klu xlayak org xkn aknowledge
btol dop hehe..
tahniah..and sy sokong
ngn anugerah itu hehe

Cahaya Mata Kemuliaan Agama said...

yeker... terima kasih spekmataku :) sokongan anda ditolak ;p ku hargai sokonganmu. arigato ne~

.I ♥ Khat.




Grab A Button