CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

.Tetamu Istimewa.

02 December 2008

WA...

Selamat pengantin lama (hehe) saya ucapkan kepada sahabat saya NOOR WAHIDAH BINTI WAHID BERSAMA PASANGAN PILIHANNYA, USTAZ HAFIZ. Alhamdulillah selamat diijabkabulkan tanggal 14 November 2008.

Maaf ye wa saya tak dapat pergi kenduri awak. mak tak bagi saya drive kereta. nak naik bas, saya tak punyai teman... saya juga sibuk dengan persiapan kahwin abang diwaktu itu.wah, banyaknya alasan.....tapi kukuhkan? huhu... apapun, saya bersyukur awak dah selamat jadi isteri orang.. dah sempurnakan separuh agama... sempurnakanlah separuh lagi dengan menjadi hamba,anak, isteri, ibu (akan datang inshaAllah)...yang SOLEHAH : )

2 comments:

syauqah-el-wardah said...

Wa.. tetap wani nak ucap Selamat Pengantin Baru.. huu maaf ya Wa.. wani ada tanggungjawab jamaah.. bukan tak nak jaga ukhuwwah kita.. tapi.. huu taklifan tu rasanya lagi perlu wani awlakan..

maaf ya Wa..

SoalHati said...

xpelah wani..jgn rasa bersalah. hehe tlg jawab bg pihak wa. :P


.I ♥ Khat.





Grab A Button