CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

04 December 2008

JAWAB TAG

1stly mohon maaf sebab agak lewat menjawab tag dari Syahidat & 'Alyaa... terimalah segala jawapan yang terlintas difikiran saya tatkala ini. hehe

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
benda? handset yg ada credit

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
topup celcom 10. baru beli tadi. guna duit sendiri tu hasil titik peluh kerja kat kedai makan mak:)

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
kat kampung Wan saya. Felda seberang Tayor. sebab laman rumah luas. boleh masak memasak dalam tu, pasang khemah dalam tu. semua dalam pagar je. nak akad nikah plak, surau sebelah rumah Wan jer...rumah wan besar. jadi saudara mara & kawan-kawan nak tumpang tidur malam kenduripun senang:)

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
hubungan dengan siapa? hehe. harap hubungan tu terus.....

5. Adakah anda di lamun cinta?
baru putus cinta. haha. takdelah, tak dilamun cintapun sekarang. sibuk menguruskan 'cinta' orang...

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam? restoren mak saya. terima tak jawapan ni?? hehe. hari2 makan kat sini. tapi kalau restoren orang lain..urm...foodcourt kat 'double M' lah. makan chicken chop!

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
hmm.... Bunga Kebahagiaan -Tok Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat

8. Apakah nama penuh kamu?
Cahaya Mata Kemuliaan Agama

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
Both!

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Jodoh saya.

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu? Paling??? tak terjawab lah. maaf. biar soalhati saja yang tahu. :)

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
ye. dengan bantuan washing machine.

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
Mekah

14. Pelukan atau ciuman?
Both.

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.

Syahidat :
ceria
sensitif juga sebenarnya
pendam
creative
hormat saye:)

'Alyaa :
manja walaupun kak long :p
pandai motivate diri
pinky girl!
ada style lah!
cepat nervous

16. 8 perkara yang amat saya gilai
laptop yang boleh connect internet hehehe
round-round blog orang
graphic design
decorate bilik..nak bilik besar!!!
tengok movie korea & japan
being photographer & cameragirl
kacau orang
singing

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
okkey!
bakpe?
0o0o...
jap eh
yela tu...
sedapnyer....
hhmm....
ya Allah... (sambil mata terbeliak / menggelengkan kepala / menepuk dahi/ merenung ke bawah/ke atas...)

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
Al-Qur'an. boleh? sebab dah lama tak baca buku bila balik cuti ni.. huhu

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
lagu cerita My Girl
Samudera Kehidupan
i'm yours
lagu p.ramlee
sandaran hati- letto
delima - hijjaz
soal hati - erra
lagu samy yusuf

19. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
1) lebih cakna dan mengambil berat
2) menghargai insan sekeliling
3) ujian dunia...sementara jek
4) sabar dengan sikap insan tertentu
5) penantian memang menyiksakan
6) lebih matang hadapi dugaan
7) hati-hati dengan kenalan baru
8) pengorbanan itu sesuatu yang tak sia-sia

20. Mari meng'tag' 8 orang lain.
izzah dan 'alyaa dah kena. nak kenakan sape ek..
1- hayyi (walaupun izzah tag dia, tapi dia tak jawab lagi hehe)
2- prof mofir
3- Wani Hamid
4- Mbak Inta
5- cikgu lama aka ummi
6- Suhaila (ke suebaik dah jawab tag ni?)
7- Wan Firdaus
8- Hakimahzuhari

4 comments:

Suhaila S. said...

hehe doh bakpe spesel ngat kat nama sue ade bracket ag?? hehehe dok jawab ag.. tapi kena la jawab sbb k.in doh mengenakan tag tersebut ke atas sy hehehe.. baiikkk.. insyaAllah akan disetelkan tag tersebut.. lalalalaaa~~

Cahaya Mata Kemuliaan Agama said...

eee....suebaik ni memang suker dirinyalah..kene panggil sueperasan plok nih!!! hahaha... sory sue sebab dok jawab lagi tag awok aritu. lecehla nok takap2 gambo plok huhuhu
tapi kalu tetiba bbuwwak, kak in wat ye

Suhaila S. said...

kwang2.. k.in jeles ke?? hahaha.. baiklah, kalo sue nampak ade terjawab tag tu, maknenye k.in bbuwwaak la tu.. lalala~~

Cahaya Mata Kemuliaan Agama said...

dok jeles pun...tak hingin aku title tue..hahahaha

.I ♥ Khat.




Grab A Button