CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

14 December 2008

13 untuk 16

Semalam, dengan jayanya dapat surprisekan Fequl! hehe. dalam jam 9.45malam, kami lakukan kezutan tu. actually, birthday adik aku ni 16 Disember. tapi disebabkan aku akan pulang ke kampus esok pagi dan abangnya plak akan berangkat semalam, so kami awalkanlah! memang dia tak jangka! semstinya! sebab dia tak terfikir orang akan sambut birthday dia awal 3 hari!!! hehehe.. actually nak buat dasyat sikit. nak main 'jahat' sikit. tapi bila tengok Fequl tidur tersangatlah nyenyak dan tak bangun-bangun, kamipun plan biasa jer. kesian gak kat budak tu. hehe. penat sangatlah tu buat kerja kat kedai abah sampai terbongkang macam tu.

Abangnya dah nak balik. bas jam 11 malam. kamipun cepat2 gelapkan seluruh isi rumah. mulanya nak cakap kat Fequl yang rumah blackout! tapinya keadaan diluar rumah (kedai makan kami) sangatlah kuat sound Tv nya. jadi tak logik plak. lalu kami just bawa kek tu, pasang lilin sikit bagi ada cahaya...lepas tu kejutkan dia dan tayang kek depan muka dia. tengah nyenyak tidur masa tu, tiba2 semua orang kejut dia macam ada something bad happen! hehe. dia memang terkejutlah!

''SELAMAT HARI LAHIR!!!!" Mak, Badi, Kak Ira, Akuz dan aku menjerit untukmu Fequl.....heehee

kek coklat..tak banyak pilihan kedai tu, tapi ok la kan...

tak lawa tulisan 'dia' huhu jahatkan! memang tak puas hati sangat masa dia start tulis tu. dah la dia tulis mula kat bawah, lepas tu mulalah tak muat. akupun pelik! aku suruh dia lukis love sikit kat atas sebab nampak kosong & tak balance, sekali dia lukis love yang nampak macam V je tu huhu.. 1st time pergi kedai tu sebenarnya. nak beli kek kat 'resipi rahsia'...urm..fulu..fulus..bawa cukup2 rm30! hehe. lepas ni kalau pergi kedai tu lagi, aku nak tulis sendiri!!! dia bagi tak?
buat pengetahuan pembaca, gambar Fequl dan ladybird tu aku yang tambah sendiri... nak bagi nampak menarik sikit :) tu gambar masa Fequl kecik.


Ewah2..macam tukang buat kek plak hehe... masa ni ramai pelanggan kat kedai sebenarnya. apronpun tak sempat nak tanggalkan. mak lepas nyanyi sikit, terus keluar semula siapkan makanan pelanggan. huhu terima kasih mak sebab sponsor kek ni :p

Fequl baru lepas bersiram..hehe..mamai lagi tue...


''Abang nak gi dah..jaga diri molek!''

** terima kasih pada kak iparku yang memberikan kerjasama terbaik dalam menjayakan plan aku. hehe. kak Ira yang teman aku pergi beli kek tu dan dialah drivernya :p

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button