CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

18 September 2008

koho sibuk....

Aku ke cc sekejap untuk print assignment. Sebetulnya aku ada meeting jam 11malam. Tapi aku tak sempat nak attend. Aku wakilkan sahabat aku. Terima kasih Tengku. Sahabat susah senangku… esok pagi aku ada midterm exam lagi. Petang tadi selesai satu paper. Lega sikit rasa. Walaupun midterm exam, tapi midtermlah kena score betul-betul, baru dok seeh nok final kekgi…(ha, cakap tranu doh..kalu dok pahang, boleh tanye pahni) nok balik sangak doh ni. Bak tu cakap tranu..huhu… ghama plok beratur nok print..ayyo..aku ink abih dok kat bilik. Terpakse maghi print sini. Ghamalah pullok nok print..huhu online lah kejak…

Esok dan weekend ni sangat full. Orang kate “dok lekat bilik”. Esok habis kelas 1.30 petang, lepas solat zohor, abah akan jemput..yabedabedu….lama doh dok jalan-jalan gitu…aku terpaksa cancel berbuka pose ngan MB TERENGGANU. Chewah! Macam aku plok yg arrange iftar tu. Hehe… tapi sedey gok, dok leh naik bas ghama-ghama nge geng2 HISMAT nok gi buke pose.. dakpelahkan, aboh punye pasal, semua benda anakanda cancel! hehe

Sabtu pagi, ada educational visit plok bowoh skill khat II. Dari pagi sapalah petang..huhu malas plok nok gi. Sebab ade program lain yang dirasakan lebih bermakna untuk gi. Tapi nok wak ganer, gi visit tupun kene buat research. By group. Kang dok gi kang..nok report mende?huhu.. markah banyok plop tu..

Hmm………as usual, semakin dekat nak balik kampung, semakin padat jadual harian…

p/s: haritu cakap terengganu sikit ada dah tegur & gelak2. cakap tak faham. hehe..maaf la ye, sekali sekala nak meng'glamour'kan bahasa ibunda ku.hehe

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button