CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

19 September 2007

Sedar

Sebelum aku beriya-iya nak balik. Sampai kat blog akupun tiada hal lain melainkan isu balik. Isu ke tu?hehe. Tapi aku tersentak dari lamunan perasaan ini. Sahabat aku kata
“’Ain, kita dah tak lama dah tenure ni. Tinggal bulan ramadhan ni jelah. Lepastu kita akan lepaskan tanggungjawab yang kita ada ni..”
Ya Allah, betul tu. Akhir sem ini saja. Itupun berbaki sebulan saja!
Sekarang ni aku beriya suruh adik aku yang belajar di cosmopoint tu balik. Balik hujung minggu ni. Lagipun kelas dia hanya hari rabu, khamis dan jumaat. Jadi bolehlah balik lama-lama sikit., sebab aku nak guna motor dia hehehe.

Oklah, ketemu lagi, selamat berbuka nanti. Nak pergi kelas Islamic Perspective of sociology. Harap tak mengantuk dalam kedinginan petang ni. Rahmat dibulan Ramadhan..dingin je…

**Izzah mesti suka gambar meow tu;)

1 comment:

.I ♥ Khat.




Grab A Button