CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

28 August 2007

Hoooraay.....!


Asyik dengan kesibukan di bumi kampus ni. Baru semalam aku tersedar. “EH AKU DAH NAK BALIK HARI KHAMIS NI? YA ALLAH.. TAK SANGKA!”

Bukanlah aku ni terlalu sibuk, tapi mungkin tidak punyai kesempatan untuk melihat planner yang dulunya sering ku tatap hari-hari(hehe..macam sama maksud je, sinonimnonim..;p. Aku lebih banyak menaip segala amanah yang perlu diselesaikan dalam reminder telefon bimbit sahaja. Mudah dan cepat!

Adik bongsu ku seminggu lebih awal memesan dunkin donut 20biji. Ya Allah, ni makan untuk berapa hari ni dik?

Tak mengapalah. Untuk adik tersayang, apa saja kak in belikan. Tapi kena claim duit dengan mak tau! ;)

Dah hampir 1130 pagi. Aku lebih bersemangat untuk ke kelas minggu ni. Mungkin sebab ni munggu balik. Home sweet home!

Orang kampung, nantikan kepulanganku. Tentu cik embon dan cikmong juga rindu pada aku! Atau mungkin dah tak kenal aku siapa….

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button