CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

03 April 2014

Sepetang exercise dengan anakanda

Assalamualaikum.


Semalam encik suami buat surprise balik awal. Seronok! Cuma kureng sikit sebab kita tengah kusut masai, hapak, berdebu..semua ada..hehe. Memang macam bibiklah. Masa balik tu tengah bersih habuk bilik tetamu. Sangat banyak! Macam hari-hari kena lap habuk. Oh tidak berdaya nak buat hari-hari.. Encik abang ada training semalam jadi dia dapat pulang awal. Biasanya maghrib juga baru sampai rumah. Jadi petang semalam tanya encik abang nak rejat tak..dia kata nak exercise. Dengan pantas aku ajak exercise sambil bawa Amjad jalan-jalan macam Kevin Zahari tu buat dekat anak dia..hehe...bukan senang nak dapat peluang jalan-jalan taman dengan abah petang weekdays ni...






Nampak indah kan........sebenarnya sekejap je kami di playground tu. Nyamuk banyak! Ish ish ish..memang membahayakan kesihatan..kami teruskan exercise di tempat lain..trauma dah ibu tengok nyamuk ni...teringat Amjad kena demam denggi hari tu..oh..nauzubillahiminzalik..moga dijauhkan..aameen

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button