CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

.Tetamu Istimewa.

21 August 2013

Lebaran 2013 | 1434H

Aku abadikan kenangan Aidilfitri tahun ini.. sedikit lewat..memerlukan kekuatan untuk update semula blog ni. Setelah pelbagai naik turun kehidupan yang aku lalui.. Alhamdulillah, diizinkan Allah untuk mengikut suami training di Miri ni, jadi bolehlah update blog dengan laju dan upload banyak sikit gambar.. rumah di KL ada masalah line sikit..itu yang ambil masa sangat kalau nak update...

Aidilfitri macam biasa,kami sambut penuh sederhana..tahun ni, lagilah sederhana..tapi kami tak ikutkan sangat rasa pilu dan sedih dengan pemergian adik tersayang...Fequl..ke rahmatullah 31 march lalu.. aku tahu,pasti ibuku..adik beradikku..ahli keluargaku..menangis dalam diam.. tidak terang-terangan... aidilfitri tetap dirai..Namun ingatan pada Fequl tak pernah pudar..dalam ketawa, ada sendu di sudut hati...hidup mesti diteruskan.. Aku kagum dengan kekuatan yang Allah anugerahkan pada ibuku...Aaku juga tak sangka ibu dapat kekuatan untuk meneruskan hidup setelah apa yang berlaku dengan agak pantas.. aku tahu..mak sembunyikan rasa hati yang sebenarnya.. tak mengapa mak..'Ain tahu mak sangat kuat dan cekal.. sebab tu Allah uji mak sebegini..macam-macam dugaan mak..mak memang hebat





























No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button