CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

26 January 2013

setelah bergelar Ibu

Assalamualaikum..
Lamanya tak dapat nak update. Buat pengetahuan kawan2 sekarang ni aku berpantang di rumah ibuku di binjai. Kami baru berpindah di sini. Best sini..tenang..dekat dengan saudara mara. Cuma yang paling tak best, line sini kureng sikit.huhu..ni pun aku tak tahan sangat aku langgan broadband mobile seminggu..itupun line macam siput sedut uuhuhu.. Tak mengapalah.pasti ada hikmahNya kan.Allah nak aku fokus menjaga Amjad Hawari dan fokus dengan urusan berpantangku hehehe. InshaAllah, nanti dah balik Kl, aku akan update pengalamam2 aku bersalin dan berpantang serta menjaga Amjad Hawari...tungguuuuuu ;-) update guna phine ni..tak syok hehe

1 comment:

ariana said...

Alhamdulillah n tahniah dgn kehadiran cahayamata ain.:)


.I ♥ Khat.





Grab A Button