CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

21 November 2012

Rezeki jalan-jalan

Yeay..packing baju nak tidur hotel esok:)) yippi.. macam budak-budak je excited nak tidur hotel haha.. lagi satu yang best selain permandangan yang indah di Putrajaya, malamnya tu ada BBQ.. sedapnya... ok, itu saja. Esok 6.30 pagi dah nak bertolak. Encik abang start workshop pagi esok. 

Sebenarnya...tengah sakit 'keng' ni. Tak tahulah kenapa tetiba aje. Ni dah masuk hari ke3. Nak telan, sakit sikit tapi bukan dekat bahagian tonsil yang dah kena operate tu, dalam lagi..dekat rahang gitu. Apalah yang berlaku sebenarnya. Nak pergi klinik....erm.....mesti aku tak makan juga ubatnya nanti. Encik abangpun baru balik, kesian dia..hari ni macam kurang sikit rasa sakit tu..tak macam semalam, seharian rasa sakit. Hari ni kadang-kadang je...Harap esok-esok hilang sakitnya. Aameen...

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button