CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

.Tetamu Istimewa.

11 January 2012

Menangis dan menangis

Sedihnya hari-hari yang aku lalui akhir-akhir ini. kalau tengok pada catatanku, sudah lama terbiar... bukan tak jenguk blog. Kerap sebenarnya.. tapi nak berkongsi, jauh sekali perasaan tu. Kebiasaanya aku akan menceritakan dan meluahkan kegembiraan aku di sini, tapi sekarang..... perasaan sedih, tertekan, pilu..itu mengatasi kenangan-kenangan manis yang menerpa dalam hidup. Entahlah, aku tak mahu berkongsi di sini kerana terlalu peribadi. Namun cukup aku katakan, aku sangat tertekan dengan situasi yang melanda. Aku buntu untuk cari penyelesaiannya. Aku menangis. Semahu hatiku. Lega seketika. Esok-esoknya, aku menangis lagi.. Allah..tunjukkan aku jalan yang diredhaiMU.. Kuatkan aku hadapi musibah ini...

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button