CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

08 October 2011

Catatan untuk September

Assalamualaikum..kesian kat blog aku. September berlalu tanpa sebarang coretan.Tak sempat? Urm..tak juga, tapi mood tak ada. Selalu baca blog orang je.

Syukur alhamdulillah. Segala ujian Allah, masih mampu kuharungi. Turun naik kehidupan ni, sama seperti pasang surutnya air laut. Apa yang aku perhatikan, bila Allah nak beri aku nikmat bahagia yang tak terhingga, Allah beri dulu aku rasa duka yang tak terkata.. Huhuhu~ Allah maha adil. Lagi  maha mengetahui.  Seringkali bila sesuatu yang buruk berlaku.. sedih tu memanglah sedih, tapi aku ingat-ingatkan diri, setiap kesusahan ada kesenangan. Kalaupun bukan kesenangan / penyelesaian kepada kesusahan yang dihadapi, tapi kesenangan dari sudut lain.. Allah.... Aku cintakanMU ya Allah.. Kau jadikan hidupku begini.. Kau tahu aku mampu.. 

Semoga kawan-kawan juga tabah dan kental hadapi ujian hidup. Kalau stress sangat, just fikir hidup di dunia ni persinggahan je. Apapun, semuanya akan berakhir juga.....

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button