CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

27 February 2011

Cukuplah:)

Assalamualaikum geng2 semua. Apa khabar?

Aku ada 15minit lagi sebelum kelas sesi petang bermula. Hurm..supposely hari ni balik awal, tapi ada 2 teacher demam, jadi kena gantilah..Takpelah, esok2 teacher tu datang dia ganti semula duty aku hehehe~ Berkira betul :P Penat woo ngajar sampai petang. Nak buat macam mana, student ramai sangat tahun ni, kena buat 2 sessi. Baru je pagi tadi pakai comel2 sikit sebab plan nak spend masa kat MM. Nampaknya kenala tangguhkan dulu:) 

Semalam rasa lega sikit bila ada satu perkara yang membelenggu fikiran, berjaya dirungkaikan.. :) Suka sangat rasa. Saat-saat insan lain tidak memahami, cukuplah ada seorang yang memahami malah memberi sokongan. Alahmadulillah, aku syukur padaMU ya Allah..♥

Ha, semalam sempat pergi majlis bacaan alquran dan cukur jambul (jambul je ke? hehe) anak bestfriends ku 'Alyaa dan Hayyi. Meriah juga. Ramai yang hadir. Makananpun banyak dan pelbagai jenis kih kih kih. Tapi aku makas sikit aje :P Acu Srikandipun turut serta. Tapi tahu-tahu jelah kalau kami dah berjumpa, bersembang macam tak jumpa bertahun lamanya..non stop! hehe~ Tupun tak habis topik lagi tu...
Balik plak rehat 10minit, terus siap-siap tolong mak kat kedai. Pekerja mak ada seorang dah 5 hari tak datang.. Again, penat woo.... huhu~ Tapi aku tabahkan hati demi ibuku. Mak aku bersusah payah untuk aku, takkan aku plak tak sanggup untuk melakukan lebih dari itu?
Ok, nak start asembly dah. Chow! ;) Wassalam.

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button