CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

28 December 2010

Siap dah:)

Alhamdulillah akhirnya siap juga tempahan-tempahan yang tak mampu aku nak buat selepas jalani pembedahan tu. Ada juga pass dekat my SIL sikit. Tapi kesian jugak dia..tu bila segar sikit, masuk hari ke5, aku terus menjahit dan meng'kreatif;kan diri. hehe~ Seronok rasa. Siap buat lagi barang lain untuk jual nanti:) Sekarang ni best sikit sebab sepupu-sepupu cinonet kat kampung suka benda2 aku buat ni:) Depa siap nak tolong jual, ambilkan order, macam-macam..Tak sangkalah plak. Tapi dah pesan dah jangan jual kat sekolah. Tunjuk je 2 3 jenis yang depa guna/pakai, then suruh datang rumah kalau nak beli. Hehehe~

Tempahan dari Areziey. Dia nak warna purple:)
Ni pun sama. Dia nak warna biru plak:)

HP straps bentuk love ni aku buat depan belakang warna berbeza:)
Tempahan dari budak Seberang Tayor:)

Donut with a choclate chips :P
HP straps tema; I Love Hijab:)

Tempahan dari Myza Kemaman. Nak depan belakang ada nama:)
Gift untuk sepupu2 aku yang rajin dan bersemangat sungguh tolong jual barang2 Q.O.S♥
Scarf tema; Riang ria butterfly;)

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button