CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

05 March 2010

Isha 3bulan





Rabu;3Mac2010

Tetiba je abang cakap dia pergi kerja hari ni bawak Isha. Aku tanya kak ipar ada sekali tak..Dia kata tak ada. Fuh, kagum seketika..Duk terfikir macam mana lah abang drive dari kemaman tu dengan adanya Isha duk sebelah. Eh bila abang beli kerusi baby tu? Mungkin abang ambil yang anak kakak ipar dia. Tapi memang kagumlah sekejap hehe. Sekali dalam pukul 2pm, abang tiba depan rumah. Tengok2, dari jauh dah nampak kelibat mama Isha. Ces!!! Mengada sungguh Badi ni! Hehehe~ Tipah tertipu.. Badi kata mana la nak bawak Isha sorang je. Besar2 nanti bolehla:) Petang sikit papa dan mama Isha nak pergi MM. Plannya aku pergi sekali, tapi bila tengok Isha lena tidur, aku cakap malas pergi. Hehe aku nak main dengan Isha sebenarnya.. Bila papa dan mama dia dah keluar, aku usik2 sikit Isha yang lena tak lena dalam buai tu hehehe teruknya makngah ni.. Sekali Isha merengek2..Bagi susu, banyaklah jugak minumnya. Lepas tu...MAIN! hehehe~ Kesian Isha kena buli gitu. Tulah, sape suruh datang kejap2 aje. Lain kali duk lah sini untuk selamanya :P Oh, hilang gangguan2 emosi yang dialami :)

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button