CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

21 February 2010

Tingkatkan kecergasan secara berterusan

Alhamdulillah, pagi tadi lepas subuh terus bersiap2 nak jogging dengan my brader. Semangat sikit hari ni sebab dah 2 3 hari tak menjadi huhu~ Kalau penat sangat dan tidur lewat malamnya, memang tak semangatlah nak pergi jogging. Rasa qadha'  tidur itu lebih baik! hehe~ Pagi ni mentari dibalik awan..Jadi kami jogging jelah sampai mentari naik:)

1st time jogging sampai kat batu besar ni.. Cantik sangat batu ni.. Biasa aku tak sampai separuh jalanpun dah patah balik semula. Tapi ada adik ni semangat la sikit..:) Lagipun kalau ada apa2 hal, ada bodyguard!:)




Dah keluar dah....:)

Jauh tak? Mula di sini sampailah nampak batu besar hujung sana tu...

Masa: 7.15-8.20am
Tempat: Pantai belakang rumah

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button