CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

21 February 2010

Isha & her poopoo:)

Dah nak masuk 2 hari Isha tak poopoo.. Tadi makngah try lah urut2 macam dalam Gugu Gaga Erra tu. Isha macam suka je..Kaki dia sangatla aktif. Suka tendang2. Wan kata ni duk ikut papa dia la ni.. duk tendang2 bola hehe~ Bila urut tu, pandai plak kaki dia duk diam.. Macam syok je dia orang urut2 kaki tangan dia. Siap sengih2 lagi. Tapi kita urut baby, jauhla beza dengan orang orang tua kan..Urut baby ni macam gosok2 gitu je. Tapi dengan penuh kasih sayanglah dan sambil baca surah2 pilihan dan selawat Nabi:) Dalam Gugu gaga tu, dia kata elok urut pagi2..lepas mandi, masa sapu losyen2 tu. Tapi pagi tadi bukan Isha je tidur, makngahpun tidur hehe~ Tengah urut2 tadi, 2 kali dia melepaskan angin kus kus nya! Kuat plak tu! Kurang asam jawa la Isha ni hehe~ Mujur tak bau taw..Makngah teruskan mengurut kot la lepas buang angin, buang poopoo pula. hehehe~ Kelakar la Isha ni. Alhamdulillah, dalam 5 minit kemudian tu, dia berjaya mengeluarkannya! Yeay! Makngah bersorak gembira dengan mama Isha hahaha lawak la..kecik2 macam ni bukan main suka lagi bab2 poopoo ni..dah besar nanti urus sendiri okey? Makngah tak sanggup dah! :P

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button