CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

28 February 2010

Coobaaan

Hari ni aku tak larat betul.. Mula dengan 3 4 hari lepas aku tak selera makan. Tapi masak beriya jugak nak bagi selera.. Lepas tu mula berat2 kepala especially bila bangun tidur. Tidur pun mimpi mengarut. Ya Allah...tak tenang dan tak berkualiti langsung tidur aku huhu~ Semalam mula terasa macam migrain nak menyerang. Lama dah tak kena semenjak balik rumah. Home sweet home kan..Kalau sakitpun bila balik rumah mesti sihat dengan sendirinya. Ni zaman duduk kampus dululah.. Semalam tetap bertahan buat air sampailah hampir 1pagi. Boleh tahan juga customer semalam. Alhamdulillah. Itu yang aku bertahan buat air walaupun dalam kepala dah 'dung! dung! dung!' huhu~ Paksa jugak tidur semalam. Sambil urut2 kepala, tarik2 rambut, sambil selawat dan baca ayat2 yang patut. Lepas tu bangun balik, menyandar plak kat sofa ruang tamu. Memang tak dapat tidur. Dekat 5 pagi kot aku terlelap..akhirnya....

Pagi ni, bila terjaga, alhamdulillah dah tak ada 'dung dung dung' tu..Tapi biasanya tak lama lepas tu akan datang balik. Ya, memang datang balik...sakitnya ya Allah...Tak berdaya nak ke mana2. Abang dengan adik ajak pergi MM pun aku tak nak. Walaupun macam2 dorang offer nak belanja. Tak pelah, memang sakit sangat ni oii..huhu~ Oklah, aku nak masuk kerja dulu. Dh 5.30 dah pun.. Tapi kalau tak ada order nanti aku nak masuk rest balik. Mak aku tak tahupun aku sakit kepala ni. Malas nak merunsingkan kepala mak huhu~ Tapi kalau tak cakap nanti mak kata anaknya ni asyik bermalas-malasan je huhu~ Oklah, dah 2 kali 'ok' dah ni. Doakan aku cepat baik. Ujian sakit aku ni kecil cuma kalau nak dibandingkan dengan derita orang lain..Apapun, aku harap dosa2ku terhapus dengan kesakitan2 ni. Aameen ya Rabb.

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button