CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

01 June 2009

Tak balik dah!

Sekejap je rasanya duduk di rumah baru ni. Aku balik hari rabu petang. Kembali ke kampus semalam. Sampai dalam 4.40petang. Aku tunggu adikku datang jemput. Kami exchange motor haritu. Dia tolong repair motor aku apa yang patut. Alhamdulillah, sedap dah sikit rasa bila bawak motor tu.. Terima kasih ye Akuz. Maaflah hajat awAk nak sembur cat merah kat motor saya tak tercapai. Kalau free saya nak la :P

Semalam juga sebelum bertolak, mak awal-awal pagi dah bangun. Masak nasi, masak ayam masak pedas & sayur lemak jambu golok. Uishhhh sangat menyelerakan. Aku siap bungkus lagi bawak balik KL. huhu~ Sampai kampus, pergi cafe, terus menjamu selera lauk pauk tersebut. Siap bekal nasi lagi. Akuz plak order yong tau fu. Biasalah dia tu, tak suka sangat makan nasi. Huhu~ Bagus gak, boleh aku ngap seorang diri. Terima kasih ye mak.. sayang mak sokmo-sokmo...

Hari Sabtu, sangat banyak pergi kenduri kahwin. Dari kemaman-paka-dungun(Kenduri sambut menantu abang Tengku). Lepas tu pergi KT sebab nak ziarah saudara yang kena operate jari kaki dek kencing manis. huhu~ Ngeri plak bila dengar makcik bercerita. Suaminya yang kena operate tu. Siap rakam lagi. Aku plak tak sanggup tengok, takut terkanang-kenang nanti. Walaupun aku suka tengok darah, tapi kalau yang kes macam ni, huhuhuhuh...tak sanggup nak tengok. Apapun, semoga pakcik lekas sembuhlah. Dah tak leh buat kerja berat-berat...

Lepas ziarah orang sakit, pergi jalan-jalan kat KT. Pergi pasar payang, pergi Giant dan pergi pantai Batu Buruk. Sangat ramai orang beratur nak naik kuda hehe~ Aku plan nak membeli belah juga kat giant sikit, tapi mak & tokwan dah tak larat jalan. Kesian jugak. Padahal dah duk cari parking masa tu, last2 keluar semula huhu~ Nak buat camana, keadaan tidak lagi seperti dulu. Wan aku dah tak upaya nak berjalan sakan. Duduk dalam kereta lama-lamapun wan dah macam nak demam. Aku kena terimalah.. So lain kali kalau nak jalan-jalan, kena ajak orang muda-muda huhu~...

Ohye, tak sangka sungguh time makan-makan kat restoren Perindu Kuning(kalau tak silap) ada orang ternampak saya. Dia dalam bas masa tu. Tengah lampu merah. Lalu dia menelefon saya. Hahaha kelakar plak rase. Betullah kalau dah nak jumpa sangat, kat simpang empat macam tupun Allah takdirkan kita jumpa. Selamat bercuti 'Alyaa :)

Oklah, nak sambung buat assignment. Lepas ni tak balik kampung dah. Balik tak balik lepas final exam nanti. Alhamdulillah, cukup dah kot 'charge' yang aku dapat time balik rumah haritu. 'Bateri' ni akan kugunakan sebaik-baiknya sampai nak mengadap paper exam nanti :) InshaAllah balik rumah dalam 22-28hb nanti. Yeeeehaaaa! Balik untuk selamanya ~

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button