CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

.Tetamu Istimewa.

04 April 2009

I'm not perfect....

Aku ingat aku dah buat sehabis baik..
Tapi rupanya tak bagi tanggapan orang..
Aku ingat aku dah buat sesempurna mungkin..
Tapi ada cacat celanya bila dipenghujung..
Aku tak mahu semua itu, sebab itu aku usaha sedaya upaya dari awal lagi..
Tapi rancangan aku yang lemah ni tak dapat atasi rancangan DIA.
Aku akur..
Apa orang nak kata...
Apapun tanggapan orang..
Apapun teguran..
Biarlah.
Hanya DIA yang Maha Mengetahui...akan aku.

~I'm sorry, I'm not perfect....but i've tried my best~

2 comments:

Nurdyana said...

Salam...
ain syg. it's allright to be not perfect. we're humans after all.
what matters is what's inside ur heart.

sayang selalu,
didi

SoalHati said...

terima kasih didi..
sayang awak juga..
betul tu, apa yang penting, hati kita.
tapi tak semua memahami..perlu ke luahkan semuanya? oh , ku tak mahu.
huhuhu


.I ♥ Khat.





Grab A Button