CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

.Tetamu Istimewa.

19 January 2009

Terima kasih Cikgu Lama anak beranak :)

Oh... sungguh aku terharu semalam hingga menitiskan air mata... siap teresak-esak lagi. kes terharu + lama tak menangis sebenarnya + melepaskan stress yang melanda. Hehe buruk benor orang 'tua' nangis. Semalam aku online kat musollah Asma'. Aku memang buka blog aku. Sekali bila aku balik bilik, aku on laptop semula, aku tak close blog aku masa online kat Asma' tadi..Tiba-tiba aku nampak cikgu lama update blog. Aku nampak gambar kecil. Aku nampak tajuk postingnya. Eh, untuk aku tu! tapi kat bilik aku tak dapat online. Jam sudah menunjukkan 2 pagi. Takkan nak pergi online kat tv room mahallah time ni. Bahayalah.... Jadi aku paksa diri tidur dan bersabar untuk melihat apakah yang ummi 'lakukan' untuk aku... huhu... Aku tak sangka menerima 'hadiah bermakna' sebab sudah sebulan cikgu lama tiada sebarang coretan di blognya. Ku bayangkan pasti cikgu lama sangat busy. Tapi bila tengok kemunculan postingnya ditujukan untuk aku itu......... ;=(
Terima kasih ummi!

Just wanna be the last to wish u happy 24th birthday. may Allah bless each second of your life (; (kak cik)

**Sekarang nomination sedang berlangsung! Moga-moga Allah permudahkan! InshaAllah malam ni kita start kempen:)

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button