CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

28 December 2008

Kepulangan kali ini.

Assalamualaikum wbt..

Kurang sihat aku 2 3 hari ni. demam, selsema,batuk..lengkaplah 1pakej. Hajatnya balik sekejap ni nak penuhi jemputan sepupu kahwin. Tapi dah keadaan tak mengizinkan ni, terpaksalah duduk di rumah saja. Tak berdaya jadinya. Tapi malam-malam aku still gagahi diri.Tolong mak serba sedikit kat kedai makan.Tapi bertahan 2 3 jam je..lepas tu terus masuk rehat. Kenapa tiba-tiba demam ni... :/ Mak pun tegur aku.."kak in balik ni nampak termenung...je...bakpe?" biasalah aku ni, bukan nak berterus terang masalah aku. Aku bilang pada mak aku kurang sihat. pening kepala. Tapi, nak kata ada masalah, masalah apa? Hm...takpelah, ujian sakit datang sekejap.Nanti baiklah tu. Kan sakit tu penghapus dosa-dosa kecil. Ameen.. Ku mohon agar aku cepat sembuh. Awal-awal sem dah demam ni. Bimbang juga..

Esok kembali ke kampus semula. Bas jam 9pagi naik di Kuantan. Mak aiihhh..jauhnya... Siapalah yang sanggup hantar aku pagi-pagi buta ke kuantan tu.. Mak terpaksa beli tiket tu sebab dah kehabisan tiket di kemaman... Tapi semalam ada berita gembira! Mak kata petang ni semua pergi kuantan. Kita tidur sana dan pagi esok hantar kak in! alhamdulillah.. Ni kira percutian tak terancanglah ni :)

1 comment:

MofiR said...

Semoga cepat sembuh demam tu...
Syafakillah...

.I ♥ Khat.




Grab A Button