CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

14 November 2008

TATKALA REMBULAN MENGAMBANG



Assalamualaikum.

Hmm.... baru sudah cat rumah. malam-malampun cat rumah? hehe. sikit jer. ada bahagian-bahagian yang dah tertanggal cat dia. ni dah bukan bibik/tok wan bibik ni...malah lebih dari tu! tapi takpe, sebab memang suka cat mengecat nih.

Esok Wan datang! YEAY! tak sabar nak tidur dengan tokwan. hehehe. Esok pagi inshaAllah mak pergi ambil Wan kat kampung. hmm...tapi aku tak dapat ikut. 1st sebab mak tak bagi. mak kata tak muat kereta nanti ( entah apa mak nak taruk dalam kereta esok sampai aku nak ikutpun tak muat huhu...padahal seat belakang kosong jer..). 2nd, abang ajak aku dan adik cat pagar rumah pepagi besok. sekali dengan 'berkebun' lagi. sekarang ni petang-petang sokmo hujan. jadi kena cat pagilah. moga-moga pagi esok tak hujan. Ameen..

Tadi pergi 'double M' kejap. aku nak beli something. hajatnya nak pergi sendiri je dengan si 'Legend' aku tu. tapi semua orang rumah membantah! ayyo..im 23! dah nak masuk 24 pun (inshaAllah) tapi nak pergi mall depan rumahpun tak boleh tunggang motor sendiri? apa kes?huhuhu. tapi aku akur saja kali ni. small matterlah. tak nak bagi orang drive, so teman orang pergi sana!! orang ada benda penting nak beli! akhirnya, 2 orang abang guard teman aku ke sana. siap bonceng aku lagi. .. best2!

Badi & Fequl....best lah round2 kampung naik motor tatkala rembulan mengambang penuh.

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button