CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

23 November 2008

~ SAH MEMIKUL AMANAH SEBAGAI SUAMI ISTERI - 20 NOV 2008 - MASJID AIR PUTIH ~

Adik aku..posing depan masjid.

Perkarangan masjid. lawa sangat...

Bonda dan nenda. melaram habis :p

kenape ni abahanda? sedih anak dah kahwin kerr? hehe

"Aku nikahkan dikau......" abang kata dia tak berdebar sangat. lafaz pertamapun dah betul dah. aku nak kata sah! hehe. tapi saksi senyap je.tok kadi cakap biar kita yakin dan puas hati. abahpun mintaklah buat sekali lagi. abah cakap takpelah, walaupun dah betul, kita buatlah. tak nampak tergopoh-gopoh sangat nak kawen. hehe... so 2kali lafaz lah...

Tukang bawa mas kawen dan gelang :p abang gubah sendiri ni. cantik tak? tapi gambar tak penuh lak.

Achik (mak saudara) tolong pakaikan sampin untuk bakal suami Kak Ira ;)

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button