CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

09 November 2008

'merdeka'? belumlah!

Alhamdulillah tadi petang baru habis exam. Sociological Theory III. perasaan? biasa je. tak ada nak melompat-lompatpun dalam CAC tu. kalau nak lompatpun tak boleh sebab aku keluar awal. nanti terkejut monkey plak student lain yang duk khusyu' mengarang lagi. dlm 4.40minit, aku keluar. 'MERDEKA' dah ke??? belum....selagi result tak keluar.

Aku terus menuju ke bas stop safiyyah. dah janji nak date dengan someone yang merindui aku hari ni. hehe... siapa? Ila. sahabatku! kami dating dekat je. tak ada yang
penting sangatpun nak beli. Ila je yang nak beli hard disk. tapi mahal giler kat situ. jauh sangat bezanya dengan hard disk yang aku beli hari tu. so cancel. kami just round and round. lapar. kami isi perut jap. sekali terpaksa bergegas pulang. family Ila plak dah sampai kampus. heheh... macam-macamlah Ila. dah tahu family nak datang sempat lagi dia keluar makan angin....

Esok balik. baru petang semalam aku tiba di kampus. masa dalam perjalanan,sangat terkejut! ternampak satu kemalangan. kereta tu terbabas dan terbalik. berasap... dari jauh dah nampak kepulan-kepulan asap tu. sekali nampak seorang makcik tengah usaha nak keluar secepat mungkin dari perut kereta tu..ya Allah..selamatkanlah makcik tu..janganlah kereta tu meletup! itu saja yang mampu aku lakukan. aku dalam bas ketika itu dan bertentangan arah dengan kereta yang terbabas..memang mereka yang lalu lalangpun tak berani agaknya nak stop 'tengok' sebab kereta berasap macam tu... lagipun tu kawasan selekoh..ish3...... trauma plak bila tengok accident nih!

Oklah, aku nak balik dah.nak mengemas sikit. tak banyak yang nak dibawa pulang kali ni sebab dah bawa balik hari tu.

Rasa sedih sebenarnya malam ni. sebab ada terasa hati dengan seseorang. apa nak buat, aku anggap dia belum matang berfikir. jadi kemarahannya disemburkan padaku begitu saja.. uish, terluka rasa hati ni. mana plaster...aku nak tampal dekat luka hati aku ni..ish...sedih...sedih..sabar jelah wahai hati.


No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button