CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

.Tetamu Istimewa.

20 November 2008

BABAK PERTAMA DAH SELESAI ~ MAJLIS SOLAT HAJAT

5.30pagi.
Adik aku yang sama-sama study kat KL dah selamat sampai. aku terjaga. dia lapar. alahai...mehla kita cari makanan apa yang ada subuh-subuh hari ni :) ohye, nasi minyak masa solat hajat semalam ada lagi. bolehla makan.

Alhamdulillah, ramai juga yang datang solat hajat. penuh rumah. tak sangka plak. tapi yang musykilnya, ada yang aku tak kenal. boleh dikatakan 2 3 orang je aku kenal.dari manakah datangnya mereka ni??? mak kata tu orang-orang masjid dan ada ramai juga yang waris-waris family ni. huhu..teruknya aku...yang solat hajatnya hanya kaum muslimin. yang muslimat semua jadi orang dapur. nak solat sekali, dah tak muat nak berbaris kat belakang sekali. jadi solat sendiri ajelah.hehe.. mak kata kena sambung rumah ni bagi besar sikit:) ai, bila tu? bukanke kita nak pindah dari sini? kui kui kui...

Walaupun sangat penat, tapi sangat seronok. saudara mara berkumpul. semua memberikan sumbangan yang terbaik dalam menjayakan majlis solat hajat ni. riuh sekali jadinya. aku sempat snap beberapa keping gambar, tapi tak dapat nak 'tayang' lagilah. proses nak transfer gambar adalah perkara yang agak malas nak dibuat. memandangkan kena transfer kat latop aku lepas tu aku kena transfer plak ke laptop mak. huhu malasnya saya.... laptop mak je boleh JOM STREAMYX! laptop aku tak dapat nak install streamyx hari tu.
Justify Full
Oklah, nak sambung tidur. esok inshaAllah selepas zohor kami semua akan konvoi ke Masjid Air Putih. upacara akad nikah akan berlangsung di sana. inshaAllah. aku ingatkan abang aku nikah malam. tapi siang rupanya. mengapakah? entahlah, mungkin atas faktor keadaan jalan raya nak ke sana yang berlubang-lubang, lecak dan sebagainya. jadi kalau pergi siang, oklah sikit. hehehe.. pandai-pandai je buat andaian... marah abang aku kalau tahu aku kutuk kampung bakal mertua dia nih! hehe. actually kampung tu ok je tapi on the way nak masuk kampung tu yang masalah sikit. hopefully segalanya OK nanti. doakan ye???

Di sini sukalah soalhati menjemput pengunjung-pengunjung yang dikasihi semua untuk hadir ke Majlis Menyambut Menantu pada 28hb November 2008, 11 pagi-6 petang, di rumah soalhati. tak pasti kenapa kad tu jadi biru macam tu. hakikatnya warna sebenar hijau kuning. bila upload, jadi biru. musykil-musykil...






3 comments:

Anonymous said...

Congrates to ur abang n kakak ipar..mudah2an kekal hingga ke syurga..ameen :)

Anonymous said...

Congrates to ur abang n kakak ipar..mudah2an kekal hingga ke syurga..ameen :)

SoalHati said...

arigato 'alyaa... ameen:) didoakan begitu juga.


.I ♥ Khat.





Grab A Button