CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

17 October 2008

EMOSI TURUN NAIK

ENGKAU TIBA BAGAIKAN PELANGI. TAK BERCAHAYA NAMUN KAU BERSERI. TAPI CUKUP MENGHIBURKAN HATI INI.
Sukanya saya. 9.30malam tadi Cah datang lawat saya. walaupun tak sampai 10minit, tapi saya sangat2 menghargai kehadiran cah. terima kasih cah. sayang awak... kali ni cah datang bawa kuih raya. kata cah lama dah nak bagi, tapi tak berpeluang. malam ni cah datang juga sekejap. walaupun adik cah ada sini, cah datang tak jumpa adik cah. tapi jumpa saya..terharu. mungkinkah kerana semalam saya sms cah... "cah, tertekan rasa...nak balik, tapi keje banyak". terus cah ajak saya balik sekali. kebetulan cah balik terengganu sabtu ni. tapi apakan daya, saya ada program yang mesti dihadiri. sabarlah...sedikit masa saja lagi.

REZEKI DARI 'LANGIT'
saya plan nak balik 23 hb. sebab saya ada gap exam 5hari. next papernya 29hb. saya plan juga esok nak pergi cari tiket. kebetulan, tadi kaunter tiket transnasional ada sms saya. suruh datang ambil duit tolak tiket 2 april dulu. hehe..suka sangat dapat mesej tu. tengah kurang duit sekarang ni....sayapun dah lupa yang saya ada minta tolong trans jualkan tiket saya. masa tu sy delay 'flight' saya..hehe. jadi sayang kalau dibiarkan saja. alhamdulillah ada orang beli.

MAK....SAYA RINDU SEMUA 'ORANG RUMAH'
saya nak balik bukan apa. saya rasa saya sangat memerlukan 'charger' sekarang ini. kalau balik, dapat charge sekejap, kembali ke kampus dengan penuh semangat baru! nafas baru! jawab exam juga pasti hati berbunga2 kerana mood 'orang rumah saya' masih ada...huhu.. tapi nampaknya impian tinggal impian. saya ada 1 lagi decenralized exam. sir cakap 26hb. huhuhu..sedih betul saya. tak apalah, Allah aturkannya..pasti ada sesuatu kebaikan disana.. SAYA MESTI POSITIF!

DALAM KEBURUKAN, ADA KEBAIKAN.
setelah semua file dalam my document saya tak kelihatan, doktor peribadi Bilispun tak dapat nak cari file tu, saya akur. saya teruskan misi menyiapkan asssignments tersebut.sekalipun terpaksa menaip sesuatu yg sama untuk kali kedua. "moga yang kali kedua ini lebih baik". kata Hazwani sahabat saya. Ameen. itu yang saya harapkan. alhamdulillah segalanya dapat saya submit ontime. sekalipun lecturer memberikan tempoh extra, tapi cukuplah. saya tak mahu mengadapnya lagi. saya mahu bereskan semua ini. agar bisa saya 'enjoy' selepas ini. tapi bilakah?

oklah.saya mohon permisi. entah mengapa saya mahu menggunakan 'saya' pada malam ini....

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button