CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

25 September 2008

TERHARU DENGANMU

2 hari ni, asyik buat puding je. puding yang sama plak tu. hehe. tapi sukalah. sebab habis dimakan teman-teman. hehe. aku bertukar-tukar juadah juga sempena ramadhan ni. aku kirim kat jiran bilik. tengok2, di balas spagetti pula. uisshh..tau2 je my favourite food. arigato epah!


ni hadiah dari seorang sahabat yang agak sentimental jiwanya. hehe. jangan marah a..nanti kena jula1 terima kasih Ila...


ni mana plak datangnya ni? actually suatu malam seorang sahabat kata nak datang bilik kejap. dia buka student kampus ni. dia datang dari luarlah kiranya. akupun pelik. kanapa nak singgah? mungkin nak ambil barang dia yang tertinggal agaknya. tiba-tiba.. SINGGAH SAHUR!! hahaha...ni buka program singgah sahur tv3 tau. ni memang Cah datang nak bagi makanan kat In! hehe. terima kasih Cah! terharu dibuatnya. datang nak bagi makanan rupanya..ALHAMDULILLAH.....

5 comments:

CerminDiri said...

salam kehidupan,

juadah untuk serbuan pagi raya dah tersediake ?..... kena prepair awal, takut tak sempat lak..

salam aidilfitri.

Cahaya Mata Kemuliaan Agama said...

awalnya cermin...tak prepair apepun lagi. tunggu balik umah, esok nak raye, baru kita buat:)

terima kasih.
selamat hari raya juga
salam keberkatan di hari lebaran:)

mofir said...

bagusnya... bertukar2 juadah plak...

faridmw said...

salam... selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin.. senang betul klu orang bawa sahir selalu.. heheheh mengeatkan silaturrahim, senyum selalu... ;)

Cahaya Mata Kemuliaan Agama said...

mofir,
betul3..hehe. bolehlah tukar2 juuadah antara bilik. takpun antara mahallah...:P

faridmw,
awalnya wish raya. wish je ke? hehe. aah, dpt eratkan silaturrahim. alhamdulillah...

.I ♥ Khat.




Grab A Button