CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

06 June 2008

Kenduri lagi....

Assalamualaikum.
Salam minyak naik..SEMUA NAIK MINYAK!

Sekejap lagi aku akan bertolak ke Kuala Terengganu. Petang tadi baru decide nak ikut sahabat-sahabat pimpinan HISMAT SEKTOR LUAR balik. Kebetulan ada kosong, jadi daripada dibiarkan kosong, baiklah aku memenuhinya. Tak sia-sia sikit ruang dan mungkin bayar minyakpun boleh pakat-pakat menyumbang serba sedikit…huhu.. Balik nipun, aku nak memenuhi undangan perkahwinan (kahwin lagi..) seorang sahabat ex-SHAMS. Esok malam inshaAllah balik kampus semula..

Harapnya on the way nanti dapat singgah rumah. Sekejappun jadilah. Rindu sangat dah kat orang umah… mak baru balik Indonesia baru ni. Bercuti 4 hari disana. Tentunya ada ole-ole untuk anak kesayangan ni hehehe. Tapi bukanlah singgap sebab tu je. Memang nak melepas rindu seketika dan ambil semangat nak final exam ni….nak jumpa adik beradik...

Tadi mak dan abah hantar sms, tanya balik tak jumaat ni. Depa nak pergi buat risikan! Hehe. Merisik bagi pihak abang aku lah! Wah, Badie dah nak kahwin.. macam tak percaya plak aku. Patutla beriya baca buku Aku Terima Nikahnya saban malam…..hehe. baguslah! Sebelum berumahtangga la elok cari ilmu macam tu. Dah kahwin nanti tak tahulah sempat ke tidak nak belek buku…

Betul rupanya pesan Badie kepada adik perempuan nan satu ni, “Ain jangan langkah bendul. Kahwin mesti ikut turn!” tapi masa tu aku membantah. Aku kata “ala, langkah bendul je, bukan ada apa-apa pun…” hehe.

Ku doakan segalanya Allah mudahkan dan paling penting, KEBERKATAN!

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button