CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

21 April 2008

Blog untuk semua...

Kenangan manis bersama Cah di Pantai Kemasik:)

Sayang Selalu

Salam Kasih Sayang buat Insan-insan Tersayang dalam Hidup Soalhati

Alhamdulillah, tadi saya klik macam2..akhirnya saya dapat juga log in blog saya ni. Terima kasih buat Izzah Ulfah yg dah bersusah payah tolong update untuk saya pada entry yang lalu. Agak boring pada malam ni. Sambil saya rest, saya layari blog2 yang saya tak kenali. Akhirnya saya jejaki blog2 para ibu… tak sangka. Ramai rupanya kaum ibu yang suka buat blog. Cerita kisah anak-anak, keluarga, perjalanan hidup sehari2 selaku suri rumah… best plak baca. Terhibur. Lagi best bila dapat baca blog ibu2 yang menetap di luar Negara. Jepun! Hehe. Bukan apa, selalu tengok movie je, kali ni bila baca kisah orang hidup kat sana, rasa seronok plak… tengok2 gambar mereka… Bilalah dapat pergi sana jugak…jom Izzah kita pergi skali! Tapi kena pergi Makkah dulu sebelum nak pergi negara lain….Ameen,moga2 hajat tunaikan haji dan umrah dimakbulkanNYA.



Bila dah dapat posting ni, saya nak wish buat kali ke3 (1-sms, 2- kad, 3-blog) kepada Abah saya yang telahpun meningkat usianya. 50 tahun pada 18 April yang lalu. Selamat Hari Lahir Abah. Tak menjadi plan kami anak beranak nak celebrate birthday abah kat pantai Kerteh, sambil memancing, sambil makan mee mamak, sambil jamu kek… tapi takpelah, abahpun ‘out station’. Jadi lain kalilah kita pergi memancing dan makan sama-sama ye.



Buat seorang lagi sahabat akrabku, Cah! Selamat Hari Lahir juga. Today is your birthday! In harap Cah bahagia, tenang, tabah! Itu saja harapanku….:)

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button