CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

12 November 2007

Sacrifices


Pantasnya masa berlalu. Esok pagi aku akan berangkat semula ke KL. Akhir-akhir ni, dalam masa sebulan je, dah 4kali aku beli tiket bas.betapa banyaknya duit mak abah dah habis sebab aku…. Tapi mak abah suka aku balik. Yelah, parent mana yang tak suka bila anaknya ada depan mata kan…Berulang alik KL-TRG. Penat tu penat juga, maklumlah, kesihatanpun tak berapa ok sekarang ni..tapi aku sanggup! Seronok sangat bila dapat pulang ! Rasa release sangat…tapi bila dah ada amanah yang mesti ditunaikan di kampus, la budda, kenalah balik KL semula… sapa nak jawab kat akhirat nanti…:(

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button