CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

.Tetamu Istimewa.

07 November 2007

Beres semua paper


Alhamdulillah, setinggi-tinggi keyukuran kehadrat Allah swt kerana mengizinkan aku menempuhi final exam pada sem ini dengan baik. Tak sakit, tak migraine macam sebelum ni. Soalan biasa yang mak tanya setiap kali selesai menduduki exam, “boleh jawab dok kak in?” pantas aku menjawa..”boleh, tapi betul ke dok dok tahulah..hehe” saja je aku bergurau dengan mak. Alhamdulillah, pastinya jalan terbaik sekarang ialah teruskan berdoa dan tawakal sepenuhnya. Kita kan dah usaha;)

Esok pagi aku akan berangkat pulang ke kampong. Walhal baru petang semalam aku sampai KL. Esok pagi dah nak cabut. Hehe. Macam KL tu kampung sebelah je. Hehe. Tok wan akupun pelik, kenapa budak2 ni selalu je balik. Padahal cuti bukannya lama sangat. Duduklah KL tu, bleh enjoy2..yelah wan, nak enjoy pun nak kena ada fulus, dah fulus pun kureng, baik kita joly kat rumah je. Lagi seronok dapat tatap wajah family, jumpa saaudara mara. Dah la kita ni jarang balik ada cuti sikit, tak ada kerja yang menuntut kehadiran kita di kampus ni, baik kita balik!

Oklah, cc dah nak tutup. Akupun nak balik bersiap. Malam ni ada open-house kat rumah lecturer. Orang jemput kita, jadi penuhilah undangan tu. Bukan susah sangat, pergi makan je hehe. Buat geng2 ku yang masih berjuang dengan buku2, nota2, teruskanlah usaha kalian ye? Jangan tension2, jangan jeles2.. hehe..i doakan u all dari kampung halaman I yang indah nan permai;) assalamualaikum wbt.

1 comment:

CerminDiri said...

salam kehidupan,

duduk di cc sampai tutup cc tu. mengejutkan!!...mungkin ketua cc takutkan anda.


.I ♥ Khat.





Grab A Button