CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

12 September 2007

Digigit tebuan

Dua tiga hari ni aku telefon mak, asyik sakit je. mula-mula tu mak kata kaki dia sakit. kejang. lepas tu mak demam.semalam aku telefon, mak kata dia baru kena gigit tebuan. tebuan tu duduk dalam kasut mak. mak guna kasut tu untuk kerja kat kedai. ada 2 ekor tebuan dalam tu. mak kata 2ekor tu tengah dating kot. bukannya sedap sangat bau kasut nih!
terus ayah bawa mak ke klinik di kemaman. sebelum ni mak pernah kena gigit, terus demam seminggu. kali ni mak dah mampu bertahan sikit. alah bisa.....(tak ingat pepatah ni)

Aku bila dengar ada ahli keluarga yang kurang sihat ni, rasa terus nak balik rumah! tentu kawan-kawanpun macam tu kan? tapi apa boleh buat, keadaan sekarang tak mengizinkan aku balik! keadaan sangat genting! lebih dari genting highland...

Sabarlah wahai diri yang melonjak-lonjak nak balik....

2 comments:

ismisuzu said...

ziarah blog.
salam ramadhan...

faridmw said...

salam ramadhan..

selamat menyambut bulan ramadhan.... bersamalah kita menghayatinya,,,,... itu semua dugaan dalam hidup...

.I ♥ Khat.




Grab A Button