CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

18 March 2011

:) & :(

Alhamdulillah:) 

1st; Bangun je pagi-pagi terus dengar suara Esya jerit-jerit kat luar. Memang bestlah suasana macam ni:) Terus layan Esya....tak mandi tak hape.. hehe

2; Izzah datang! Alone from dungun..wah wah wah..dengan M.Personanya..sungguh mempersonakanlah:) Sempat lagi minta tolong Izzah singgah pasaraya kemasik cari tali tape.. hehe~ QOS punya pasal..tapi jumpa Izzah kal ni tak sempat nak bercerita panjang..Teman Izzah beli barang keperluan dia, makan-makan..lepas tu Izzah hantar aku dan Esya. Oh ya, aku bawa Esya sekali:) Tak apalah tak sempat sembang pun, lepas ni kita erita-cerita lagi inshaAllah. Elok-elok bawak kereta balik Penang eh. Buat solat hajat dulu. Jauh tu..huhu~

Cuma ada satu perkara yang teraksa delay hari n..sedih juga tapi tak apalah, mungkin akan datang perkara itu akan jadi lebih baik. Aameen.Aku mohon Allah mudahkan♥

No comments:

.I ♥ Khat.




Grab A Button