CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

27 September 2009

Iftar dengan Abahanda

Ni cerita yang dah basi sikit hehe. Seingat aku, masa tu hari khamis, time lagi 2 hari nak raya. Abah ajak berbuka puasa sekali kat Kemaman. Kali ni aku pergi sendiri. Bukanlah sebab aku dah ada kereta (hehe) tapi aku pergi dengan Cah sahabatku. Cah nak cari tudung kahwin dia, jadi aku temankan & ajak berbuka puasa sekali bersama keluargaku. Fequlpun ikut aku sekali 7 ajak kawan dia seorang. Ramailah plak abah kena belanja hehehe. Takpe bah, bersedekah dibulan mulia:) So..inilah pic kenang-kenangannya.





Lepas iftar, kami pergi solat maghrib & isya' berjemaah kat Surau Limbong tu. Lepas tu shopping dengan abah plak. Setiap seorang abah bagi bonus. Aku ingatkan aku tak dapat dah sebab dah kerja..tapi abah kata sebab kerja sementara,dapat juga cuma amount dikurangkan kui3. Arigato gozaimas abah.

Lepas shopping sikit2, beli mana yg patut je, abah bawak pergi main golf kejap. Mujurlah aku pakai jubah seluar, selesalah sikit nak pukul bola hik3.

Sopannya main golf :)Akuz kat belakang macam nak tebas lalang je hehehehe...

Bersedia semua! Abah menunjukkan kepakarannya :) Setiap orang abah ajar cara nak pukul dengan betul. Kak ipar yang tengah pregnantpun kena hehehe

Berpoluh poluh dah..

Badie yang mula2 tak nak main tapi tetiba tak nak balik plak!

Fequl..yang ni memang sokmo main :)

No comments:


.I ♥ Khat.





Grab A Button